Förberedelser inför balen

Inför balen var det mycket saker som skulle fixas! Klänning, smycken, skor, väska och håraccessoar valdes ut!
Jag tog även ett fotbad...
...och gjorde ansiktsmask för att pigga upp!
Dessa öronhängena köpte jag till min ljusblåa klänning och fick även låna min väns gamla balväska!
Jag var och gjorde håret på salong Unik i Växjö och blev så himla nöjd!
Jag har ju så sjukt mycket hår så det tog sin lillaaa tid att göra iordning uppsättningen, haha!
Jag testade och förberedde sminket som jag skulle ha under kvällen, med bland annat lösögonfransar som jag aldrig satt på själv tidigare!
Så kom balen - bästa, bästa, bästa kvällen!!
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback