Bildbomb del 7 - Senaste i bilder

Efter 25 år på sitt jobb bestämde mamma sig för att byta jobb! Sista dagen blev det tårta där även jag kom förbi en stund och åt, hehe!
Tydligen var det en sån här tårta mamma och pappa hade på sin bröllopsdag - med hjortron i - och den var riktigt god!
Efter fikat åkte jag och mamma och gick en stund på stan och kollade på studentpresenter, jag gjorde även lite glass!
Hon blev fint firad sista dagen med fina presenter av grabbarna <3
Bullen och jag körde mc-driven och köpte jordgubbar!
Mhmm, sommar i matform..
Vi åt, vi åt, och vi åt massa gott!
Vi hamnadde på Deluxe för en kväll med att prata ut om livets alla funderingar...
Vi drack drinkar och hade en grymt bra kväll!
<3
En regnbåge tittade fram över sjön när familjen Weiholts var på besök!
Jag bakade kladdkaka till efterrätt..
..som blev mycket uppskattat!
Jag och Astrid mös runt och vi firade morsdag!
Bästa mamma som öppnar mitt paket ♥
Jag lagade mat..
..och både spelade match och kollade på när Alfred tränade fotboll!
Jag visade upp min "studentfilm" för familjen och Josef! <3
Och vi två gled runt på grand och nere i stan, haha!
Vi målade våra LAKAN TILL FLAKET!!
Sjuuukt vad taggad man var här!
 Åååååh vill igen!!
Original Mother fuckings Gangsters - Bästa läraren
Umgicks sista tiden med min fina (fd) klass ♥
Jag och framörallt Josef vaxade mina ben inför student och bal, haha!
Hela ESM blev bjudna på FEEZT av lärarna!
Antingen var man hemma eller i skolan, oklart vilka lektioner man hade och inte sista tiden...
Lekar, tävlingar och gofika, riktigt trevligt med alla årskurserna!
Bästa, bästa, bästa!! ♥
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback