Jul-, annandagen och sista helgen 2014

















På juldagen var vi hela familjen ute och vandrade lite i skogen medan jag passade på att filma lite till mitt arbete! Vid lunchtid stressade jag och packade ihop mina grejer och tog bussen till Alstermo där två släktkalas med julfirande väntade med paketöppningar och julspel! Jag fick en jättefin kimono/morgonrock utav Josef ifrån Victoria Secret!! Så fin, bilder kommer på den! 

Det blev mer paketöppningar, ett träningspass med Kajsa-Stina som Åsa höll i, ett julbad, chokladbollebak och massa bus med Emmy, Åsa och jag gjorde citronpannakotta och jag hade en allmänt mysig helg med älsklingen innan det bar av hemmåt igen för jobb på söndagen! 
New in | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback