Början utav året

Det nya året välkomnades i min nya paljettklänning på nyårsafton där jag och Josef gjorde citronpannakotta till efterrätt!
 
Det blev värme-bakis-pizza dagen efter när vi väl kommit hem!
 
En fin bild helt enkelt, på lite nytt i köket! Allt som är till höger i bilden är ifrån Josef! :)
 
JAG kan nu på allvar kalla mig för pizzabagare! ;)
 
Äter man gott på jobbet så förtjänar det en bild.. God lassagne! Glömde dock lägga på osten :/
 
Det blev en spontantur till Josef då jag tog sista bussen och var framme i Alstermo vid 23:15 på kvällen! Josef gibbade dator medan jag och Lady glatt tittade på och lärde oss!
 
Sedan hann vi självklart med lite mys också! 
 
Vi har firat bästa mamma som fyllt 47 år!
 
Det blev en liten upplevelse-present ifrån mig! ♥
 
Just nu pryder det fin fina tulpaner på vårt köksbord som sprider lite vårkännslor! 🌷 Dock är jag riktigt glad över att snön är tillbaka!! :D Hoppas på att den är kvar för att stanna denna gången! 
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback