Min födelsedag!

Bilder från i onsdags när jag fyllde år!
 
Jag hade en riktigt bra födelsedag i onsdags som började med frukost på sängen med familjen, en mysis katt, smoothie, massvis med ballonger, skönsång och en present som var en grym selfiestick, haha! Dagen fortsatte i skolan och vidare till Stars and Stripes med bästa ligan för lite firande! Jag åt några staaaarka kycklingvingar som jag höll på att dö av.. Haha, dock var de jävligt goda! 
 
När jag kom hem blev det mer firande med familjen och jag fick riktigt bra saker som jag önskat mig tidigare men glömt att jag behövde, haha! Tillexempel en ny snygg underställströja! Lite bilder kommer på olika presenter som jag har fått under veckan! :) Senare på kvällen kom även älsklingen förbi och firade mig lite! Bästa dagen med de jag tycker om! ♥
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback