Lördag till måndags helger


Förra helgen, lördag-måndag, var otroligt skön! Under lördagen flyttade jag vidare till Marianne och Volle, och jag trivs verkligen bra, de är såå goa!! De bor i Sollentuna ute på landet fast ändå så nära pendeltågen för att ta sig in till centrum! Perfekta balansen mellan landet och storstaden! Under ledigheten fotade jag mina nya kläder, åt glass, träffade Michaela, åt mer glass och hade melon-picknick, åt frukost ute i solen, var med Daniel på ett specialuppdrag där vi "stockade" till serien, shoppade lite till och umgicks mycket med lilla Ebba katt, som tyvärr var väldigt sjuk.. Hon har sedan fyra år tillbaka inga öron på grund av cancer.. Men nu var hon bara sjuk, hon var sååå svag och kunde knappt äta. Efter att ha blivit sämre var hon tvungen att avlivas, precis när jag lärt känna henne!! Hon sov inne hos mig två nätter innan hon var tvungen att somna in, 15 år gammal, fina fina Ebba ♥
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback