En dags ledighet

De tyckte på jobbet att det skulle bli alldeles för mycket med i genomsnitt 10-12 timmars dagar, 11 dagar i sträck, så jag slapp vara med på alla planeringsmöten som planerat i tisdags och fick ledigt en dag mitt i allt! Otroligt skönt och behövligt efter en hektisk vecka! Min dag spenderade jag med en lång och go frukost som Hasse gjort, shopping med bästa Linuuuus som kommit upp till Stockholm (!!♥), sen gick vi och åt en snabbis innan vi gick vidare till Allsången! Efter Skansen blev vi invallade på Grönan där vi gick runt en stund också! Efter Grönan tog vi båten tillbaka och gick och köpte yogii som vi satte oss med och drack upp på tunnelbanan! ;) Sjukt rolig och mysig dag med Linus, lediga dagen hade inte kunnat spenderas på ett bättre sätt!
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback