Mars, den senaste tiden i bilder - Del 2

Kan aldrig få nog utav smoothies!!
Allmän info!!: Betongen har olika färg beroende på hur länge den har torkat.
Favvo kottarna! ♥
Jag och Becca vann pris för "Bästa produkt/tjänst" på hela Kungsmadskolan!! Tog även en bild på mormors dekoration med några av våra produkter!
Den grymma juryn som valde ut oss bland alla företag! ;*
Dagen efter (och fortfarande) var vi på alla tv-skärmar över hela skolan, haha!
Jag har lagat mer mat ur matkassen!
Mmhhhh!
Vi har skådat solförmökelsen och jag har fått hem min balklänning, som för övrigt inte var det minsta lik den som var på bilden.... Beskrivningen överenskom inte över huvudtaget!!
Efter ett heldygn på båten gick vi i land i Sverige igen efter en runda till Polen!
Studentkryssningen blev helt klart ett minne för livet!
Kungsmad vann pris för BÄSTA SKOLA på UF-galan!!! :D Bästa ♥
Jag gjorde en god middag till hela familjen..
..som blev väldigt uppskattad!
Mumma!
Sedan hade mamma även förberett och gjort en otrolig efterätt på bland annat mango, mangosorbe, vin och hallon!
Efterätten var extremt god! Och det här är numera nästan min dagliga outfit när jag är ute och gjuter...
Har även visat upp vår färdiga reklamfilm, haha!
Mitt nya träd pryter rummet lika fint som jag hänger i mina nya grymma chill-brallor!
Allmänt | Permalink


Kommentarer
Postat av: Joré

Härliga bilder! Grattis till vinsten :)

Svar: Åh tack så mycket!! :)
Elina

2015-04-03 @ 15:31:11
URL: http://www.jdfoto.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback