Torsdag - nya Fredag





Jobbat hela helgen, myst med familjen, fikat med min kärlek, chillat i skolan och bakat lite för en mysig kväll med familjen! Det är väll ungefär det jag har hunnit med denna veckan! Vi har lyckats få till en schemaändring i våran klass också så framöver kommer vi att vara lediga VARJE fredag, hur skönt?! Så min lediga  dag igår spenderade jag fullt ut på att läsa på och lyssna på olika debatter för att vara hundra på vad jag vill lägga min röst.. Efter flera timmar kom jag fram till vad jag absolut ville rösta på! Så igår åkte jag in till stadsbiblioteket och förtidsröstade! :) efter det åkte jag och handlade till kvällens grillning som blev så jäkla gott! Lax inlindat i bacon!! (emoji med hjärtögon)

Just nu sitter jag och Josef på tåget påväg mot en helg i Göteborg! Liseberg står på schemat idag och jag är meeer än taggad, haha!
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback