Firande hela helgen!

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
Hade en riktigt rolig helg förra helgen! På fredagen åkte jag hem till Alstermo för firande för Kajsa-Stina som fyllt 20 och Josef som skulle fylla 18! På lördagen var det matlagning för hela slanten som skulle räcka till 28 pers, så det blev alltså många timmar i köket, haha! Tommy hade styrt upp massor utav tävlingar, lekar och andra roligheter! Det blev en riktigt rolig och lyckad kväll med god mat och extremt mycket skratt långt in på natten!!
 
På söndagen var det släcktkalas nr.2 som också var riktigt trevligt och på måndag morgon innan skolan var det frukost på sängen för Josef som fyllde 18 år!! Jag blev ju liksom medfirad med sång och frukost på sängen så jag klagar ju inte direkt... Haha! 
 
Josef fick bland annat en middag på Venezia utav mig! Ser verkligen fram emot att ut och äta en kväll framöver, kommer bli så mysigt! (då kan vi även passa på att köra lite med mina jobbarkompisar... haha!) ;) Hur eller hur var det en riktigt välbehövlig och mysig helhelg med min älskling med familj och vänner! ♥
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback