En dag på Ullared

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
Idag lämnade jag, Linnéa, Oliver och Viktor Växjö strax efter åtta på morgonen för en dag på Ullared! Har varit en rolig dag med extremt mycket skratt! Vi åt buffé där suchi och efterrätt med friterad banan ingick!! Kan ni gissa hur mätt jag blev?! Haha, kunde knappt röra på mig... Sedan träffade vi ju också legenden Ola-Conny, hahah så skön!!
 
Fick med mig en kofta, ett doftljus, två stycken påslakan, en isskrapare till bilen (haha, kunde inte låta bli när den var så ful! Varm och go nu till vintern med ju! ;) och lite annat smått och gott som tvålar, lite småpresenter och sånt som inte är med på bild! Riktigt lyckad och rolig dag blev det i alla fall! :)
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback