Jobbhelg

Fick lite skjutts av Becka!
 
Jag och Josef mös lite vid Växjösjön med varsin glass innan jag var tvungen att gå vidare till jobb..
 
Jobbade och käkade, efter det hamnade jag på krogen med mamma och hennes jobbarkompisar, haha fick bli chaffis!
 
Grillning!!
 
Jobbade lite till och var chaffis åt Alfred denna gången.. Hamnade i en källare fylld med 10 grabbar i bar överkropp (skojar inte att det luktade som ett oklädningsrum efter match, haha!) och kollade slutet på Champions league finalen!
Gjorde frukost på sängen åt mamma på morsdag ♥
 
Omg jag röstade!!
 
Fick presenter för att jag tagit körkort, och firade alla mammor i släkten på morsdag! :)
 
Det har varit en bra helg, trotts all överstress på jobbet fredag, lördag och i söndags! Ingen vila här inte.. ;)
 
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback