Långhelg

På fredagen var alla samlade och åt gott hemma hos farmor! 
 
  När plattången var framme passade jag på att snygga till grabbarnas luggar med några lockar! 
 
 Lite selfies med mormor och Josef! 
 
 De trivdes! ;)
 
 En ful jävla puss när sminkningen var klar!!
 
Skååål!
 
Efter att varit en snabbis på Deluxe hamnade vi på Pauze!
 
 Smiiiiile!
 
 Lucia-frukost på lördag morgon!
 
The Sims 2 spelande!! Åh vad jag var lycklig när vi installerade mina gamla Sims förra veckan! Haha!
 
Mys och lussefika!
 
Pepparkaksbak!!
 
 Spex,
 
Pappa finputsade på Josefs frissa! Och när vi var på julmiddag på söndagen hos Agnes och hennes familj med Citrohn, så hjälpte jag till och färgade hennes hår! BRA helg med människorna jag tycker om! ♥
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback