Minijul!

 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
I fredags hämtade jag somsagt Josef efter skolan och vi åkte upp till Grand! Det blev Mc'donalds innan vi körde vidare hem till Alstermo där pepparkaksbak väntade med älsklingens fina mormor och morfar! Efter det körde vi vidare emot Älghult där hälften av släktingarna som skulle med på julbordet dagen efter kom och det blev sällskapsspel in på natten! 
 
Dagen efter åkte vi till Korrö där resten utav släkten anslöt för julbordet, vilket var hur mysigt och gott som helst! På kvällen när vi var tillbaka allihop var det julklappspel och "mini-jul"! Jag fick en burk med knäck i spelet och ett iPhone-skal utav "tomten"! ;) En riktigt bra kväll innan alla gick och la sig på varsit håll... Helgen kunde inte blivit mycket bättre! Dock fick jag lämna alla tidigt imorse då jag var tvungen att gå upp och köra till Växjö för en dag med jobb... Men det var ändå ok efter all god mat och skratt denna helgen! ;)
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback