Delar av december

Jag var och tittade på lite olika fina balklänningar tillsammans med mamma! ♥
 Jag provade alla möjliga olika sorter, men jakten fortsätter efter den perfekta!
 Åt polkagrisar med några favoriter!
 S.W.A.G
 Handlade julklappar med Agnes och bakade pepparkakor!
 Hade de sista lektionerna i skolan för iår..
 Några utav de bästa jag vet!
 Tre helt omotiverade bilder!!
 En otroligt loj och rolig kväll med brodern!
Lekte lite tomtenisse!
 Paketbyte med bästis!
 Fick mitt efterlängtade Fia med knuff, haha!
 Köpte biljetter till årets sista studentfest!!
 Det blev en till runda på Grand tillsammans med Agnes och även Josef! Sedan käk med Josef och grabbarna, studenfest på kvällen och mamma visade en liten tomtedans! ;)
 Älskling bjöd på frukost på sängen! ♥
 Den stora Skitgubbe-kampen fortsätter mellan oss!!
Fiaaa med knuuuuff tillsammans med Josef, Alfred och Astrid!! 
  Här med kan jag även tittulera mig pizzabagare på jobbet, haha! Min egengjorda pizza OCH pizzasallad! ;)
 Jag frös på jobbet så Peppe visade mig en gammal huskur mot lågt blodtryck.. Shotta citron!! ;)
Jag målade lite produkter till vårt UF-företag som skulle levereras innan julafton! :)
 Julhandlade de sista presenterna inför jul tillsammans med Josef, och uppe på Grand mötte vi inga mindre än dessa två puddingar!
 Vi åt tacos och jag satt uppe hela natten den 23:e och slog in presenter till julafton! Det här är inte ens alla paket!!!
Jag bakade även julkola den natten och hade en mysig julafton dagen därpå med mina nära och kära! ♥
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback