Dag 4 NYC - Shopping till midnatt

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi körde stenhårt på sevärdigheter i fyra dagar i New York, så det kändes riktigt fint med en shoppingdag mitt i allt som ett litet break! Dock tog det ett tag för mig, mamma och kartan att ta oss dit vi ville.. Haha! Men vi hittade till VS och tog sen en fika på Starbucks innan vi träffade på grabbarna igen för lunch! När vi gått i lite fler affärer satte vi oss i en mysig park innan vi började dra oss mot Rockefeller center! 
 
Självklart var allt stängt när vi kom dit.. Men Alfred och jag gick ner ändå och sprang runt i den "underjordiska gallerian" medan mamma och pappa satte sig på en jätte mysig uteservering! Alltså när jag och Alfred lyckades komma upp igen kom vi upp i ett helt annat hus på en annan gata.. Haha, lagom förvirrande! 
 
Vi tog oss hem igen och stannade till på den enorma M&M affären! Alltså gaaalet där inne! Tre våningar med bara M&M saker?! Päronen satte sig på Röda trappan vid Times Square och drog sig hemåt sen.. Men jag och Alfred kände oss inte riktigt färdigshoppade.. Vi körde maratonshopping till klockan tolv på natten, haha! De är grejer det när affärerna är öppna tills klockan ett! ;)
Allmänt | Permalink


Kommentarer
Postat av: Becca

Vad är det i dom rosa påsarna? ;);););)<3

Svar: Bland annat en beställning till dig.... ;););) <3
Elina

2014-08-01 @ 08:20:33
URL: http://rebeccaslh.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback