Musik när allt annat känns..

Och där har vi nudlarna! );
..piss
 
Lite så känns det just nu.. Jag är så trött på familjen jag bor hos! Jag får knappt någon mat, och maten jag får är mackor och nudlar, ingen dricka till det. Men det värsta är att vi får nudlar, när de själva sitter och trycker i sig brakmåltider där nere som "mamman" i huset lagat, så får vi torra mackor.. Sedan att vi måste betala för toapapper och alla andra utgifter som egentligen ingår skiter hon i... Jag säger hon, för vet inte vad hon heter.. De har inte precenterat sig. Sedan är hon allmänt otrevlig och kan knappt engelska, kul :)
 
Aja, kände bara för att klaga lite, haha! Så nu vet ni! Annars älskar jag det här! Vädret är grymt, och Brighton i övrigt kan man inget annat än älska! Shoppingen, stranden, piren, ALLT! Ska lätt dra hit igen sen när jag fyllt 18..... ;) Skolan är kanske inte toppen den heller, men vafan.. skola som skola liksom! Som hemma...
 
Men gu så bra! Nu fick jag ihop en liten sabb text om hur jag har det här! Men går ändå verkligen inte förstå hur det är att åka iväg såhär om man inte är med om det själv.. Hur mycket man än berättar och visar bilder så går det bara inte! Haha, hela den här grejen är fan sjuk! Man växter så otroligt mycket som människa och det är så grymt att träffa och få kompisar från hela världen! Självklart kommer det massa bilder senare! Men verken hinner eller orkar just nu.. Men de kommer, de lovar jag er! :)
 
 
 
 
Angående rubriken så får ni fem låtar som jag dunkarpå här i min ensamhet.. haha!
 
Ha det gött nu! ;)
                               
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback