En vecka hemma i Sverige

Fyra mobilbilder ifrån veckan.
 
Hallå på er! Det var verkligen inte igår! Har hänt extremt mycket under de här två veckorna.. Jag kom hem ifrån Brighton för drygt en vecka sedan nu, och sjukt vad jag saknar det! Konstigt nog.. Haha! Nej, men själva Brighton, solen, friheten och.. såklart alla kompisar!! Mina älskade stockholmare ❤ (..spaniorer, turkar, italienare osv osv.)
 

Men som sagt så har jag varit hemma nu i en vecka och har haft det så sjukt bra! Har galet mycket bilder och saker jag vill berätta från de senaste veckorna! Så jag får helt enkelt ta lite i taget! :) Vill samtidigt njuta av de sista av sommarlovet, har ett helt fullspäckat program! Var bara hemma och vände när jag kom hem ifrån Brighton, och är i stort sätt det nu också innan det bär av igen! Kommer inte vara hemma många timmar denna sommaren känner jag... Haha! ;D Vi hörs! 😘

Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback