Letters to Juliet ♥

Denna filmen satt vi några tjejer ifrån klassen och såg på Alla hjärtans dag.. Det var nog den mysigaste film jag någonin sätt! Man liksom satt och smålog (eller grät, haha) igenom hela filmen! Hela budskapet var liksom att "äkta kärlek övervinner allt"! Jag rekomenderar er verkligen att se den om ni inte redan har gjort det, härligare film är nog svårt att få tag på! Känns som man skulle kunna se den 100 gånger om och bli lika glad av den varje gång! ♥
Allmänt | Permalink


Kommentarer
Postat av: Beccis

sv: jo det var det...och en till jeansjacka och en jeansväst. *tar på mig skydd*

Svar: MEEEEN, åh varför har mina föräldrar inte kvar något!! fuskfuskfusk D: haha ja gör det! ;D
Elina

2013-02-24 @ 14:19:43
URL: http://rrrebeccah.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback